Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Dorte Krak har altid stræbt efter at være den mest velforberedte i lokalet - og det vil hun blive ved med, for hun er pinligt bevidst om, at en direktør ikke er mere værd end gårsdagens resultater, skriver Berlingske.
Og det er ikke ren og skær tilfældigheder, der gradvist har ført Dorte Krak til tops i Københavns største hotelvirksomhed. Lige siden hun i 1992 begyndte som salgsassistent, havde daværende adm. direktør Henning Arp-Hansen udset sig Dorte Krak som en kommende hoteldirektør. Han så dog helst, at hun forinden fik erfaring med i bagagen - både fra salgsafdelingen og receptionen.
Selv tilskriver hun vedholdenhed og hårdt arbejde som nøglen til sit løbende avancement i familievirksomhedens hierarki.
”Den tilgang til livet, som jeg er opdraget med, er »business before pleasure«. Tingene er ikke kommet nemt til mig. Til gengæld er jeg så typen, der altid har læst pensum to gange for at kompensere,” siger Dorte Krak.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Regeringen lemper emballagekrav efter hård kritik
12-09-2025
-
Regeringen vil bane vej for lavere moms på fødevarer
12-09-2025
-
Stigende turistafgift gav ikke færre endagsturister i Venedig
12-09-2025
-
Bornholm samler nordisk turismekonference
12-09-2025
-
60 mio. kr. til 15 nye turismeprojekter
12-09-2025
-
Ustabilt vejr ramte sjællandske forlystelsesparker
12-09-2025
-
Trods store regionale forskelle: Campingpladser melder om fremgang
12-09-2025
-
Udland: AI giver kokke og hoteller nye værktøjer mod madspild
12-09-2025