Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Tivoli har i foråret, via det strategiske samarbejde med MobilePay, allerede indført, at de som den første forlystelsespark i verden har gjort det muligt at gøre mobile betalinger til en integreret del af gæsteoplevelsen i en stribe sammenhænge. Nu tages der hul på næste fase af øget digitalisering af Tivoli til fordel for gæsterne.
Som den første forlystelsespark i Danmark indfører Tivoli en ny abonnementsordning på årskort, så loyale gæsterne ikke hvert år skal forny deres årskort. Tidligere havde gæsten et årskort, der skulle benyttes i samme år det blev købt. Nu bliver årskortet rullende fra købsdato og gælder 12 kalendermåneder frem, hvilket har været et stort ønske fra Havens gæster.
Der bliver også mulighed for at vælge om man ønsker at betale sit årskort en gang om året eller fordele betalinger pr. måned. Det nye set-up, der introduceres til september, vil sætte nye standarder for gæsteservice.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025