Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Superbrugsens chef, kædedirektør Jesper K. Andersen, er for tiden travlt optaget af, hvordan man i den 230 butikker store supermarkedskæde møder fremtidens forbrugere.
Jesper K. Andersen er overbevist om, at convenience og markedet for færdiglavede måltider også i fremtiden kommer til at stjæle en stor del af opmærksomheden.
"Jeg tror, vores opgave i fremtiden bliver at give den nye generation af forbrugere en oplevelse af, at de som i dag laver deres egne gode måltider derhjemme, men at de kan gøre det på fem-ti minutter," siger Jesper K. Andersen og tilføjer, at der er mange aspekter af det at sælge færdiglavede måltider i detailhandlen:
"Vi skal på en eller anden måde være byens restaurant. Vi skal kunne klare mad ud af huset og være alternativet til, at man henter pizzaen hos pizzamanden i en travl hverdag. Den handel skal vi vinde i Superbrugsen, for vi kan klare det nemme og gode måltid, og vi kan gøre det billigere og sundere for vores kunder. Så i min optik er der ingen tvivl om, at vi i fremtiden kommer til at opleve, at der står kokke blandt vores slagtere og delikatessefolk," siger han.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Tommy Ahlers blander sig i debat om Airbnb
17-10-2025
-
HORESTA: Fjern aldersgrænsen for SVU – unges udvikling må ikke bremses
17-10-2025
-
Sunset Boulevard hædres som Succesvirksomhed 2025
17-10-2025
-
Tidligere Noma-kok åbner ny restaurant i Helsingborg
17-10-2025
-
Hotel Hesselet satser på gastronomi og langsom luksus
17-10-2025
-
Noma udvider med permanent butik og kaffebar i København
17-10-2025
-
Karrebæksminde får luksusresort med fokus på erhverv og velvære
17-10-2025
-
Markant hoteludvidelse i Aalborg sendt i høring
17-10-2025