Den kendte amerikanske donut- og kaffekæde Dunkin' Donuts tager nu et kontroversielt valg i forsøget på at distancere sig fra sit oprindelige kerneprodukt, nemlig salget af donuts.

Fra og med januar næste år dropper kæden ordet "donuts" i navnet, og vil fremover bare hedde Dunkin', oplyser moderselskabet bag Dunkin' Donuts, Dunkin' Brands Group.

Det skriver amerikanske Wall Street Journal.

Dunkin' Donuts er en af verdens største kæder, der sælger kaffe og bagværk. Kæden har globalt 11.000 butikker i over 30 lande. Langt størstedelen af butikkerne er dog placeret i USA.

Har du fået læst?

Her er vinderne af DM i Skills

Torsdag og fredag var der indledende runder, og lørdag blev landets dygtigste elever kåret ved DM i Skills. HORESTA og 3F arrangerede sammen konkurrencerne for receptionist-, kokke-, tjener- og smørrebrød- & caterelever.

Chef på dansk luksushotel med i nyt møbelfirma

Signe Thorup har siden 2013 været kommunikationschef på et af Danmarks fineste hoteller, d’Angleterre på Kgs. Nytorv i København. Men fra næste måned går hun på deltid for at stå for kommunikation, administration, projektstyring og salg i det nye firma Køkkenhavn.

Kendiskok udvider med kebabshop

Umut Sakarya går lidt andre veje end de klassiske flæskestegs-koncepter og udvider nu “imperiet” med en kebabshop. Den kommer til at hedde Guldkebab by Guldkroen, og åbner som en pop up 14. februar og frem til sommerferien på Nørrebro, skriver MigOgKbh.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne