Den kendte amerikanske donut- og kaffekæde Dunkin' Donuts tager nu et kontroversielt valg i forsøget på at distancere sig fra sit oprindelige kerneprodukt, nemlig salget af donuts.

Fra og med januar næste år dropper kæden ordet "donuts" i navnet, og vil fremover bare hedde Dunkin', oplyser moderselskabet bag Dunkin' Donuts, Dunkin' Brands Group.

Det skriver amerikanske Wall Street Journal.

Dunkin' Donuts er en af verdens største kæder, der sælger kaffe og bagværk. Kæden har globalt 11.000 butikker i over 30 lande. Langt størstedelen af butikkerne er dog placeret i USA.

Har du fået læst?

Dansk restaurant blandt verdens bedste

Michelin-guidens stjernestøv er eftertragtet blandt verdens bedste restauranter, men det er kun den absolutte gastronomiske elite, som finder vej til World’s 50 Best Restaurants. Efter tirsdag aftens prisuddeling står det klar, at Geranium igen i år er med i dette fine selskab.

Trend: Fastfood uden menneskelig interaktion

TRENDS: HORESTA samarbejder med innovationshuset Innovation Lab, der skal give vores medlemmer mulighed for at få indblik i, hvad der opstår af global nytænkning, trends og tendenser i branchen. Denne gang fortæller Innovation Lab om restaurantkæden Eatsa, der er højtautomatiseret og fungerer som en salgsautomat, der leverer frisklavede salater til sultne kunder.

Læserne har talt: Her er Aarhus’ bedste spisesteder

I samarbejde med JP Aarhus og HORESTA uddelte SmagAarhus.dk for første gang på Smag Aarhus Smagprisen i syv kategorier. Mere end 1.000 læsere stemte om, hvem der skulle i finalen i kategorierne, og nu har over 4.800 læsere stemt på vinderne.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne