Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Radisson Hotel Group markerede i sidste uge, at kædens første designhotel, 5-stjernede Royal i København, har gennemgået renovering for mange millioner og nu er med i hotelgruppens elite-gruppe, Radisson Collection.

”Vi fejrer ikke kun hotellets fortid, men lige så meget dets fremtid,” sagde Ole Sorang, nordisk marketingdirektør i Radisson Hotel Group, da hotelgruppen i dag, torsdag, havde indbudt flere hundrede samarbejdspartnere fra blandt andet firmakunder, flyselskaber, incoming- og erhvervsrejsebureauer samt venner af huset til en navngivning og launch af et af Københavns mest berømte hoteller, Royal i hjertet af hovedstaden.

Nu fører det 5-stjernede hotel navnet: Radisson Collection Royal Hotel Copenhagen.

Og selv om det er et berømt og værdsat hotel, er det også et hotel der skal klare sig i konkurrencen. Og den bliver ikke mindre i disse år, sagde Royal-hotellets irske general manager, Brian Gleeson, torsdag til STANDBY.dk:

 

Blog: Hvad skal der blive af København?

København står foran vigtige valg, der afgør hvilken slags hovedstad, vi ønsker. Turismen skaber vækst og arbejdspladser, og byen tiltrækker allerede gæster, som bruger den med omtanke. Derfor bør debatten handle om at udvikle byens styrker i stedet for at begrænse dem, lyder det fra HORESTA.

Log ind