I foråret 2017 lancerede McDonalds for første gang to måltidssalater, der var udviklet i samarbejde med Madkulturen. Nu har samarbejdet atter båret frugt, og McDonalds er klar med en "to’er,” som igen sætter skub i de sundere alternativer på menuen.

Hos Madkulturen giver samarbejdet rigtig god mening, da det er en måde at nå ud til mange danskere på.

”Vi er sat i verden for at skabe bedre mad til alle og dermed løfte på alle fronter. Dette er et godt eksempel på et samarbejde, der har ført til et sundere alternativ for de mange danskere", siger Judith Kyst, direktør i Madkulturen.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Nyt Visitor: Den kødfri bøf er kommet for at blive

I 2016 var der ingen, men nu har McDonald’s tre vegetariske burgere på menuen. Den nye adm. direktør i kæden, Mads Friis, fortæller, at de kødfrie burgere særligt er målrettet det unge segment, hvor flere og flere betragter sig selv som fleksitarer.

Nu kommer robotterne til McDonalds

Fastfood-giganten McDonalds er tirsdag blevet enig med tech-virksomheden Apprente om en overtagelse. Det skriver CNBC, skriver Finans.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne