Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I foråret 2017 lancerede McDonalds for første gang to måltidssalater, der var udviklet i samarbejde med Madkulturen. Nu har samarbejdet atter båret frugt, og McDonalds er klar med en "to’er,” som igen sætter skub i de sundere alternativer på menuen.
Hos Madkulturen giver samarbejdet rigtig god mening, da det er en måde at nå ud til mange danskere på.
”Vi er sat i verden for at skabe bedre mad til alle og dermed løfte på alle fronter. Dette er et godt eksempel på et samarbejde, der har ført til et sundere alternativ for de mange danskere", siger Judith Kyst, direktør i Madkulturen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Jysk restaurant ryddede bordet ved Årets Kok og Årets Tjener 2024
17-03-2024
-
Få 10.000 kroner til styrkelse af den mentale sundhed på jobbet
15-03-2024
-
Hoteller og restauranter får lov til at afvise 1000-kronesedler ved små køb
15-03-2024
-
Sebastian er klar til at repræsentere Danmark til Bocuse d’Or Europe
15-03-2024
PRESSEKLIP
-
Foodora tester levering med drone i Sverige
15-03-2024
-
Tivoli slog atter egen omsætningsrekord i 2023
15-03-2024
-
Hilton køber lille boutiquehotelkæde for milliardsum
15-03-2024
-
Zleep Hotels skal have endnu et europæisk hotel
17-03-2024
-
Restaurant Bouillon finder ny direktør
15-03-2024
-
Ny kæmpe forlystelse i Tivoli
15-03-2024
-
Ny campingform udfordrer klassisk campingkultur
17-03-2024