Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Tilbage i februar håbede Djurs Sommerlands administrerende direktør, Henrik B. Nielsen, at forlystelsesparken i Nimtofte kunne nå at få råderet over et brunt turistskilt ved motorvej E45 allerede inden dette års sæsonstart i april.
I stedet er skiltet kommet op at stå nu - én uge efter, at Djurs Sommerland lukkede ned for sin sæson 2018, som med mere end 817.000 gæster viste sig at slå alle tidligere besøgsrekorder. Og det både ærgrer og glæder forlystelsesparkens direktør.
”Det er selvfølgelig en lidt pudsig og knap så optimal timing, at man begynder at reklamere for Djurs Sommerland i det øjeblik, vi har afsluttet sæsonen”, siger Henrik B. Jensen, som dog ikke rigtig kan få sig selv til at ærgre sig alt for meget over timingen.
”Vi skal huske på, at det jo ikke er et skilt, der er sat op med henblik på promovering af en enkelt sæson. Derfor ser vi fremad og glæder os over, at det nu endelig er kommet op. For det kommer til at promovere Djurs Sommerland i mange år frem”, siger Henrik B. Nielsen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Joe & The Juice sætter turbo på global ekspansion
13-05-2025
-
Scandic opruster: Flere hoteller og ny franchise-strategi i Danmark
13-05-2025
-
Fremgang i Københavns Lufthavn trods global uro
13-05-2025
-
Turister belønnes igen for grøn adfærd i København
13-05-2025
-
Global uro får flere danskere til at overveje ferie hjemme
13-05-2025
-
Den norske stat træder ind som medejer i Norwegian
13-05-2025
-
Hotel Vildbjerg skal finde ny køkkenchef
13-05-2025