Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Tilbage i februar håbede Djurs Sommerlands administrerende direktør, Henrik B. Nielsen, at forlystelsesparken i Nimtofte kunne nå at få råderet over et brunt turistskilt ved motorvej E45 allerede inden dette års sæsonstart i april.
I stedet er skiltet kommet op at stå nu - én uge efter, at Djurs Sommerland lukkede ned for sin sæson 2018, som med mere end 817.000 gæster viste sig at slå alle tidligere besøgsrekorder. Og det både ærgrer og glæder forlystelsesparkens direktør.
”Det er selvfølgelig en lidt pudsig og knap så optimal timing, at man begynder at reklamere for Djurs Sommerland i det øjeblik, vi har afsluttet sæsonen”, siger Henrik B. Jensen, som dog ikke rigtig kan få sig selv til at ærgre sig alt for meget over timingen.
”Vi skal huske på, at det jo ikke er et skilt, der er sat op med henblik på promovering af en enkelt sæson. Derfor ser vi fremad og glæder os over, at det nu endelig er kommet op. For det kommer til at promovere Djurs Sommerland i mange år frem”, siger Henrik B. Nielsen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Subway åbner første restaurant i ny dansk storsatsning
18-09-2025
-
Venstre åben for udeservering på Rådhuspladsen
18-09-2025
-
Femernforbindelsen risikerer mindst et års forsinkelse
18-09-2025
-
HORESTA udvider direktion med juridisk direktør
18-09-2025
-
Marriott nærmer sig 250 mio. medlemmer i bonusprogram
18-09-2025
-
Schackenborg frasælger jord for at satse på turisme
18-09-2025
-
Trepartsaftale åbner for turismeudvikling i Sydfyn
18-09-2025
-
Museerne fortsætter rekordkurs – kulturturisme i vækst
18-09-2025
-
Bornholm lancerer chatagent for turister
18-09-2025