Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Når flybilletten, koncertbilletten eller biografbilletten bestilles, udpeger kunderne helt selv, hvor de vil sidde. Nu er denne service også blevet en del af restaurantreservationen, skriver Hotelmarketing.com.
Den internationale reservationsportal OpenTable har nu gjort det muligt, at gæsterne selv kan udpege deres plads i restauranten, når de går gennem reservationsproceduren på nettet. Det betyder, at gæsterne på forhånd kan klikke af, om de vil specifikt vil sidde i baren, i restauranten eller udenfor.
Mediet Hotelmarketing.com skriver dertil, at valgfriheden giver gæsterne mere indflydelse på egen oplevelse, og samtidig vil det frigøre plads og muligheder for restauranterne i spidsbelastningstimerne.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
AI-voice overtager telefonen i restauranter og hoteller
14-12-2025
-
Madanmelder: Kæder dominerer men bidrager til mangfoldighed
14-12-2025
-
Turistovernatninger steg i oktober og hotellerne trak læsset
14-12-2025
-
Strandhotellet Blokhus bliver en del af Small Danish Hotels
14-12-2025
-
Hooked kæmper mod billigbølgen: “Vi er stadig en niche”
14-12-2025
-
Michelin-restaurant spreder julestemning til byens udsatte
14-12-2025