Cofoco-stifteren Torben Klitbo går sammen med eventbureauet Humanic Group, og de samler alle aktiviteter i fælles selskab. Virksomheden råder blandt andet over Langelinie Pavillionen og Pakhus Bryggen. Det skriver virksomheden.

Selskabet planlægger at åbne 3-5 restauranter og selskabs- og venuelokaler i København inden for de næste år, og samtidig er målsætningen at løfte omsætningen fra 25 mio. kr. til 100 mio. kr. på 3-4 år.

”Efter 12 år i Cofoco var tiden til at prøve noget nyt – og efter et års betænkningstid og lange, gode snakke med Allan og Theis fra Humanic, var jeg overbevist om, at min fremtid ligger i denne konstellation. Vi har fælles værdier og holdninger til personale, kvalitet og vejen til at nå vores ambitioner for virksomheden. I forhold til min egen rolle i virksomheden har det desuden været vigtigt for mig, at jeg kan gøre det, som jeg er god til – skabe og bruge min kreativitet”, fortæller Torben Klitbo.

Læs mere her.

Restauranter omsætter for over en kvart milliard gennem udbringningstjeneste

Takeaway-industrien vokser i Danmark. Det mærker man hos Wolt. Virksomheden kan nu offentliggøre, at der det seneste år er genereret omsætning for en kvart milliard hos de københavnske restauranter via Wolts app. Det sker kun to et halvt år efter, den finske virksomhed etablerede sig i Danmark, og i dag benytter mere end 600 danske restauranter sig af Wolts app til madudbringning.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne