Direktør, stifter og medejer af brygpubben Brus på Nørrebro, Tore Gynther,  har gjort en forretning ud af danskernes tørst efter friskbrygget øl. Det bekræfter 2017-regnskabet for Brus ApS, der netop er fyldt to år. Brygpubbens bruttofortjeneste er firedoblet i løbet af 2017 og udgør ved udgangen af året 8,16 mio. kr.

"Vi har været gode til at lytte til vores kunder, som bliver ved med at vælte ind. Det er ikke nødvendigvis øl-nørder, der kommer ned til os. Det er fru Nørrebro og alle mulige andre, der har lyst til at få noget kvalitetsmad lavet fra bunden og nogle friske bajere," fortæller direktøren.

Pubben har også skiftet de første røde tal på bundlinjen ud med sorte, og sidste års resultat blev på 1,07 mio. kr. mod et minus på 1,15 mio. kr. året før.

SENESTE NYHEDSBREV

BRANCHENYHEDER

PRESSEKLIP

Har du fået læst?

Kassemester: Sådan driver man 80 spisesteder på Roskilde Festival

I disse dag blæser musikken for 130.000 glade gæster på årets Roskilde Festival. Over 80 madboder og restauranter sørger for, at festivalgængernes sult og tørst bliver stillet i en fart. Det kræver logistik, hastighed og mange hænder, fortæller Lasse Peters, direktør for OnlinePOS, som leverer kassesystemet til alle festivalens spisesteder.

Joe & The Juice løfter omsætningen med 43 pct.

Cafékæden Joe & The Juice er i gang med sin internationale ekspansion, og formeringen af butikker giver genlyd i de økonomiske nøgletal. I 2017 voksede toplinjen med 43,4 pct. og endte på 790,7 mio. kr., mens bundlinjen omvendt dykkede til et underskud på minus 27,3 mio. kr. mod minus 15,1 mio. kr. i 2016.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne