2017 blev endnu et godt år for BC Hospitality Group A/S, der fortsætter arbejdet med identificering af attraktive investeringsmål inden for ledende internationale hotel brands, kvalitetsløft og produktudvikling på tværs af alle forretningsenheder og lancering af nye bæredygtige initiativer.

"Vi har aflagt et rigtigt godt regnskab og er meget tilfredse med 2017-resultatet. Vi holder dampen oppe, og hotellerne vækster. Vi udvider løbende med nye services og opnår mærkbare kvalitetsløft på tværs af enhederne, vi ser på bæredygtige løsninger i hospitalitybranchen i et holistisk perspektiv og meget mere, og alt dette afspejler sig blandt andet i en meget høj grad af lønsom kunde- og medarbejdertilfredshed, " siger Allan L. Agerholm, koncernchef og CEO i BC Hospitality Group A/S.

Samlet set tog BC Hospitality Group A/S i 2017 imod godt 1,2 mio. gæster og heraf var 600.000 tusinde af dem hotelgæster, som checkede ind og ud på koncernens i alt 1.584 hotelværelser. Overskuddet før skat lå på 183 mio. kr.

Allan L. Agerholm forklarer:

"Der er altid plads til forbedringer, hvis man vil forblive i toppen af den internationale hotel- og kongresliga. I 2017 opgraderede vi bl.a. Copenhagen Marriott hotellets fitness center og foretog en gennemgribende ombygning af luksussuiten, The Royal Suite. Vi tog desuden hul på en markant ombygning og opgradering af AC Hotel Bella Sky Copenhagens populære Sky Bar på 23. etage, som genåbner i sommeren 2018 under et helt nyt navn og koncept. Nu har vi tillige en ny multifunktionel kongreshal på bedding, så vi sørger for at holde hjulene i gang i både egen butik og i byen som helhed, og det er netop her, at koncernens fokuserede og holistiske forretningsstrategi viser sin styrke til gavn for os alle: medarbejdere, business, borgere og samfund. "

Kassemester: Sådan driver man 80 spisesteder på Roskilde Festival

I disse dag blæser musikken for 130.000 glade gæster på årets Roskilde Festival. Over 80 madboder og restauranter sørger for, at festivalgængernes sult og tørst bliver stillet i en fart. Det kræver logistik, hastighed og mange hænder, fortæller Lasse Peters, direktør for OnlinePOS, som leverer kassesystemet til alle festivalens spisesteder.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne