Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
I sidste uge beklagede hoteller i København, at de har svært ved at skaffe taxier til kunderne. Ifølge Thomas Petersen, direktør i 4x27 - et selskab, der driver bestillingskontor for en række vognmænd - er hotellernes klagesang korrekt.
Men det er de i mange tilfælde selv skyld i, fordi de lægger den samme bestilling hos flere taxiselskaber.
I HORESTA kender politisk direktør Kirsten Munch alt til problemet med at skaffe taxier.
"For det enkelte hotel er det her på daglig basis et af de største problemer, de har. Og sådan som vi ser det, er hotellernes bestillinger hos flere selskaber jo et udtryk for, at der ikke er nok vogne," siger hun.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hotel Dagmar udvider med nye værelser i Ribe
28-10-2025
-
Nimb Hotel anerkendes med flere priser
28-10-2025
-
Nyt lejlighedshotel skyder op nær Amager Strand
28-10-2025
-
Minister: Regler for korttidsudlejning skal håndhæves bedre
28-10-2025
-
Mikkeller-restaurant i lufthavnen fik sur smiley og bøde
28-10-2025
-
Historisk hotel ved Vesterhavet opnår Greenkey-certificering
28-10-2025
-
Stor interesse for ny afdeling af Statens Museum for Kunst i Thy
28-10-2025
-
Starbucks-ansatte truer med strejke
28-10-2025