Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Ude på hotellerne og konferencecentrene, i restauranterne, caféeerne - og for den sags skyld også i butikkerne - skriger de efter dygtigt personale, som ser en fremtid i service-fag på en lang række områder. Derfor er arbejdet med at etablere en særlig hotel- og serviceskole i Helsingør i fuld gang, skriver Helsingør Dagblad.

For et års tid siden gav Helsingør Kommune økonomisk støtte til en ekstern analyse af mulighederne for at oprette en hotel- og serviceskole i Helsingør. For nylig blev rapporten fra rådgivervirksomheden Asnæs & Vangstrup fremlagt i Helsingør Byråd.

Konklusionen er, at der er stort behov for en hotel- og serviceskole, der i første omgang kan uddanne personale til netop hoteller, restauranter, caféer og andre lignende arbejdspladser. Analysen konkluderer også, at uddannelsen vil være oplagt at få skabt i Helsingør.

People & Culture Manager program 2026 - Module 4 - ENGLISH

<b>People & Culture Manager program 2026 - ENGLISH </b>
The dates for the programme: 3 March, 12 May, 1 September, and 3 November 2026.
The programme is structured around four modules – all sessions run from 9:00 AM to 12:00 PM.

People & Culture Manager forløb 2026 - Vest

<b>People & Culture Manager forløb 2026 </b>
Forløb for Vest, 3. februar, 5 maj, 25 august og 27. oktober 2026.
Uddannelsen er bygget op omkring fire moduler – et i hvert kvartal, alle dage fra kl. 9:00 – 13:00. 

People & Culture Manager forløb 2026 - Øst

<b>People & Culture Manager forløb 2026 </b>
Forløb for Øst, 2. februar, 4. maj, 24. august og 26. oktober 2026.
Uddannelsen er bygget op omkring fire moduler – et i hvert kvartal, alle dage fra kl. 9:00 – 13:00. 

Log ind