Zleep Hotels har fået nye check in maskiner og følger dermed med i den digitale udvikling i hotelbranchen. Formålet er, at gæsterne nu kan springe køen over ved receptionen og selv checke ind. Med den nye digitale løsning, højner man også serviceniveauet på hotelkædens mange hoteller, hvor værterne får langt mere tid, til at kunne yde gæsterne en ekstra god service.

De nye maskiner er allerede blevet installeret på 8 ud af 9 Zleep hoteller rundt i hele landet. Maskinerne er opkaldt efter Zleep Hotels’ IT Manager Mohammed Majeds datter, hvis navn er Donya.

”Når vi selv sidder med udviklingen af softwaren til check in maskinerne, kan vi selv modificere design, tekst og billeder på maskinen og på den måde holde omkostningerne nede. Vi kan f.eks. tilføje eller ændre produkter som f.eks. morgenmad, så gæsten selv kan tilkøbe produkter i forbindelse med check in. Desuden har vi arbejdet med driftssikkerheden ved f.eks. at fjerne dankortterminalen og i stedet benytte et betalingswebinterface der sikrer, at sikkerheden med personlige data lever op til de lovmæssige krav”, fortæller Mohammed Majed, IT Manager hos Zleep Hotels.

Succesraten på check in maskinerne er steget markant siden implementeringen, hvor de kom i drift med det nye check in system. Succesraten lå i testperioden på 80 pct., men er efter implementeringen steget til 98,7 pct. Selvom det er et rigtig fint resultat, så har Zleep Hotels dog et mål om at øge denne til 99 pct.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stort 'Community Pavilion' med spændene nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Nu kommer robotterne til McDonalds

Fastfood-giganten McDonalds er tirsdag blevet enig med tech-virksomheden Apprente om en overtagelse. Det skriver CNBC, skriver Finans.dk.

Marriott vil have større bid af MICE-markedet

Marriott Bonvoy Events’ hjemmeside – MarriottBonvoyEvents.com – skal fungere som et bredt favnende værktøj for møde- og eventplanlæggere. Den nye hjemmeside afløser Marriotts tidligere MICE-hjemmeside: Meetings Imagined, skriver Standby.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne