Online-anmeldelser er ofte styrende for gæsternes valg, før reservationen foretages. Antallet af anmeldelser er derfor vigtig i kampen om gæsternes opmærksomhed, skriver Table.Skift.com.

En ny undersøgelse med data fra 27 millioner virksomheder af virksomheden Merchant Centric viser, at restaurantgæster er særligt skarpe til dele deres erfaringer. Antallet af anmeldelser i branchen steget med 29 pct. fra 86 mio. i 2017 til 141 mio. anmeldelser i 2018.

Analysen viser, at restauranterne får flere anmeldelser, hvis de er gode til at svare gæsterne tilbage og takke for deres anmeldelser. Faktisk er det hele 46 pct. i restauranterne i branchen, som besvarer feedbacken.

Læs hele historien her.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stort 'Community Pavilion' med spændene nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

Kødklister solgt ulovligt til danske restauranter

Kødklister er ikke tilladt i fødevareproduktion i Danmark. Hverken i kødindustrien eller restaurationsbranchen. Alligevel har mindst 12 danske restauranter købt kødklister af mærket Activa de seneste år. Købet er sket hos det svenske firma Werners Gourmetservice via en dansk mellemmand, fortæller DR.

Bæredygtighed: Hvem viser vejen i erhvervet?

Alle virksomheder i branchen tænker i dag bæredygtighed ind i de daglige rutiner - fra den største hotelkæde til den mindste restaurant. Men hvordan inspirerer vi som branche hinanden til at tage de næste skridt på en måde, der passer naturligt ind i den overordnede strategi eller den daglige drift?

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne