Online-anmeldelser er ofte styrende for gæsternes valg, før reservationen foretages. Antallet af anmeldelser er derfor vigtig i kampen om gæsternes opmærksomhed, skriver Table.Skift.com.

En ny undersøgelse med data fra 27 millioner virksomheder af virksomheden Merchant Centric viser, at restaurantgæster er særligt skarpe til dele deres erfaringer. Antallet af anmeldelser i branchen steget med 29 pct. fra 86 mio. i 2017 til 141 mio. anmeldelser i 2018.

Analysen viser, at restauranterne får flere anmeldelser, hvis de er gode til at svare gæsterne tilbage og takke for deres anmeldelser. Faktisk er det hele 46 pct. i restauranterne i branchen, som besvarer feedbacken.

Læs hele historien her.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Har du fået læst?

App viser vej til økologiske spisesteder

I 2019 har Fødevarestyrelsen fejret 10-året for Det Økologiske Spisemærke med både nyt grafisk design og landsdækkende forbrugerkampagne. Et af kampagnens budskaber har været at sætte spot på appen ”Økologiske Spisesteder”, der viser vej til restauranter, cafeer og hoteller med Det Økologiske Spisemærke.

Bone’s har fundet lokaler i Aalborg

Den spritnye Bone's restaurant er klar til at byde de første gæster indenfor i en renoveret ejendom på havnefronten i Aalborg i februar, skriver AalborgNu.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne