Online-anmeldelser er ofte styrende for gæsternes valg, før reservationen foretages. Antallet af anmeldelser er derfor vigtig i kampen om gæsternes opmærksomhed, skriver Table.Skift.com.

En ny undersøgelse med data fra 27 millioner virksomheder af virksomheden Merchant Centric viser, at restaurantgæster er særligt skarpe til dele deres erfaringer. Antallet af anmeldelser i branchen steget med 29 pct. fra 86 mio. i 2017 til 141 mio. anmeldelser i 2018.

Analysen viser, at restauranterne får flere anmeldelser, hvis de er gode til at svare gæsterne tilbage og takke for deres anmeldelser. Faktisk er det hele 46 pct. i restauranterne i branchen, som besvarer feedbacken.

Læs hele historien her.

Har du fået læst?

Tre nye restauranter fordoblede København Zoos madsalg i 2019

I 2019 havde Københavns zoologiske have godt halvanden million gæster. Det er det højeste antal gæster nogensinde - og 350.000 flere end i 2018, som også var et rekordår for haven. Det oplyser København Zoo i en pressemeddelelse ifølge Ritzau.

”Hotel” er åbnet i København: Ny vinbar sælger vin pr. gram

Ottos Hotel er, på trods af navnet, ikke et hotel. Det har det dog været. Bygningens lange historie har været vidt omkring, blandt andet brygger, en sadelmager og en øltapper har boet her og altså også et hotel med det navn, som nu bliver så smukt genbrugt, skriver MigOgKbh.dk.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne