Milling Hotels består i dag af syv hoteller og drives af ægteparret Jann og Dorte Milling i tæt samarbejde med flere familiemedlemmer. Herunder deres egne børn.

I 2017 havde Milling Hotels et årsresultat på 17,5 mio. kr., hvilket var en stigning på knap 30 pct. ift. de 13,6 mio. kr. i 2016. Egenkapitalen rundede desuden 100 mio. kr. og endte i 2017 på 116,4 mio. kr.

Kernekompetencen i virksomheden er, at investere i underskudsforretninger og få dem til at give overskud allerede inden for det første driftsår.

”Der er mange i branchen, der ikke vil have de ældre hoteller, men det er bare det, der er os. Det, vi kan, det er at finde den uslebne diamant og så gøre den til en god forretning,” siger Jan Milling.

Har du fået læst?

Kunstig Intelligens indtager hotelbranchen

Kunstige intelligenser som f.eks. Google Assistent, Cortana, Siri findes allerede i vores telefoner, og i både USA og i Østen bliver de digitale assistenter brugt flittigt.

Skab oplevelser med dit brand

Som gæst i hotelkæden West Elm kan man lære at lave kunst med metal og svejsning i Austin, tage på tegnekurser og byvandringer i Charleston, og være med når der skal produceres unika tøj i Brooklyn

Få unik indsigt i det københavnske hotelmarked

Der er vækst på det københavnske hotelmarked, og mange nye værelser. Ved HORESTA HOTEL KICK-OFF 2019 vil en række brancheprofiler og eksperter give gøre jer klogere på, hvordan markedet ser ud i dag, og hvordan det vil udvikle sig de kommende år.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne