34-årige Cecilie Belling Thomsen er udpeget som ny marketingschef på Clarion Hotel Copenhagen Airport. Her får hun blandt andet til opgave at brande hotellet og være med til at slå det fast som en stor spiller.

Cecilie Belling Thomsen, der stammer fra Skagen, er kandidat i økonomisk markedsføring fra Copenhagen Business School, CBS.

I februar i år kom hun til Clarion-hotellet i lufthavnen som Marketing Coordinator og assistent for daværende marketingschef Charlotte Harder, der stoppede omkring samme tidspunkt.

Har du fået læst?

Kunstig Intelligens indtager hotelbranchen

Kunstige intelligenser som f.eks. Google Assistent, Cortana, Siri findes allerede i vores telefoner, og i både USA og i Østen bliver de digitale assistenter brugt flittigt.

Skab oplevelser med dit brand

Som gæst i hotelkæden West Elm kan man lære at lave kunst med metal og svejsning i Austin, tage på tegnekurser og byvandringer i Charleston, og være med når der skal produceres unika tøj i Brooklyn

Nyt hotelbyggeri til en milliard kroner skudt i gang

Foreløbig er der tale om et kæmpe hul i jorden. Men går alt efter planen vil 604 hotelværelser med tilhørende konferencefaciliteter om små to år være skudt op ved siden af Clarion-hotellet i Københavns Lufthavn.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne