Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
”price insights” er Googles nye funktion i internetsøgningen. Tech-virksomheden har indsamlet data, der viser, om hotelprisen er et godt tilbud i forhold datoen og kvaliteten, skriver Searchengineland.com.
Når man fremover søger på hotelovernatninger på Google, vil der i søgeresultatet være en boks, hvor Google sammenligner prisen med andre perioder og andre hoteller i nærheden. I øjeblikket tester Google på udvalgte søgninger, men snart vil deres nye feature være at finde i alle internetsøgninger.
Læs hele historien her
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA: Justering af emballageordning er et vigtigt skridt i den rigtige retning
11-09-2025
-
EuroSkills 2025: Finaledagen venter branchens talenter
11-09-2025
-
HORESTAs nye overenskomster kan nu fås online og i trykt version
11-09-2025
-
Overnatningstal: Hotellerne oplevede pæn fremgang i juli
11-09-2025
PRESSEKLIP
-
Stjernekok forlader Søllerød Kro efter 12 år
11-09-2025
-
Aabenraa undersøger muligheder for at udvide hotelkapacitet
11-09-2025
-
Fynsk luksushotel overhaler d’Angleterre på topliste
11-09-2025
-
Royal Run vækker glæde blandt hoteller
11-09-2025
-
HORESTA: Pæn fremgang i hotelovernatninger i juli
11-09-2025
-
Udland: Fald i udenlandske turisters forbrug i USA
11-09-2025