I fredags mødtes HORESTA og Booking.com i HORESTAs lokaler på Frederiksberg. Formålet var dels at evaluere og afslutte den kedelige sag med de manglende betalinger og dels, og lige så vigtigt, at drage læring til fremtiden.
Det var magtpåliggende for HORESTA, at benytte lejligheden til at etablere bedre kommunikationslinjer, så lignende sager fremover kan tages i opløbet.
HORESTA opfordrede på mødet herudover booking.com til, at gøre sig overvejelser om en kompensation til de medlemmer, der har ventet i flere uger på at få udbetalt deres tilgodehavender.
Afsluttende blev det aftalt på mødet, at HORESTA-medlemmer, som stadig har uafregnede tilgodehavender, kan indberette dem til HORESTA, som så vil bringe dem videre til Booking.com på en samlet liste, som bookingportalen vil sikre straksafregning af.
Er du medlem, og har penge til gode, kan du sende en mail til advokat, Jesper Juhlin, senest onsdag den 11. oktober med oplysninger om:
- Partner ID og navn på Booking.com
- Oplysninger om modtagne betalinger og restancer i forhold til udbetalingsoplysninger i Extranettet
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Optimeet 2026 udvider med nye formater og spor
06-11-2025
-
Restaurantbranchen oplever vækst – men inflation dæmper effekten
06-11-2025
-
Core Hospitality runder 2.000 værelser med udvidelse i Esbjerg
06-11-2025
-
HORESTA inviterer til valgdebat om turisme og erhverv i København
06-11-2025
-
Airbnb-snyd fører til samråd: Minister varsler stramninger
06-11-2025
-
Fastfood løfter sig i kvalitet og tiltrækker flere gæster
06-11-2025
-
Digitale værktøjer vinder frem i restaurantbranchen
06-11-2025
-
Moxy Hotel åbner i Aarhus’ nye Sydhavnskvarter
06-11-2025
-
Henrik Specht takker af efter fire årtier i rejsebranchen
06-11-2025
-
Hæder til Danhostel Stevns for ekstraordinært værtskab
06-11-2025