Kan man ensidigt ændre i en indgået aftale med kunden, fordi udgifterne stiger? Og hvilke regler er der for at tage forbehold for udsving i virksomhedens regninger?
I HORESTA får vi rigtig mange spørgsmål til den juridiske håndtering af de stigninger i omkostninger, som medlemmerne oplever lige nu. Spørgsmålene går blandt andet på, om situationen er at betragte som ”force majeure”, om man kan annullere kontrakter, og, hvad der skal til for lovligt at indføre særlige tillæg.
Har I andre spørgsmål, er I velkommen til at kontakte vores juridiske callcenter på 3524 8040 eller [email protected].

SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA om udeservering: Det er jo ikke ren Sunny Beach
06-06-2023
-
Dansk turismes topchef takker af: Vil bruge mere tid med familien (
06-06-2023
-
Ny ejer vil gøre hotel moderne og digitalt
06-06-2023
-
Eksplosiv vækst i udenlandsrejsende i Aarhus Airport
06-06-2023
-
Bliv restauratør for en dag under madfestivalen
06-06-2023
-
Fuldt fokus på mere overnatning: Vestkysten vil kopiere succes fra København
06-06-2023