Er du opmærksom på, hvordan du skal håndtere en medarbejders sygemelding på den bedste måde?
Hvornår må du for eksempel kontakte personen? Og hvornår kan du få refusion for den ansattes fravær?
I HORESTA møder vi mange spørgsmål om netop dette emne, og vi har samlet fem gode råd til dig.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Finansloven for 2026 er indgået: Smal aftale mellem Regeringen og Konservative
23-10-2025
-
HORESTA præsenterer KV25-katalog om turisme
23-10-2025
-
Direktørskifte i nødlidende Jensens Foods
23-10-2025
-
Hotelbranchen strutter af optimisme på nordisk konference
23-10-2025
-
Scandic udvider i Aarhus med flere værelser og nyt udtryk
23-10-2025
-
Cabinn-stifter udvider i Fredensborg med opkøb af naboejendom
23-10-2025
-
Tilsynssag mod Stay starter debat om ulige konkurrence
23-10-2025
-
Fredet hotel i Ebeltoft kan blive ny filmefterskole
23-10-2025