Er du opmærksom på, hvordan du skal håndtere en medarbejders sygemelding på den bedste måde?
Hvornår må du for eksempel kontakte personen? Og hvornår kan du få refusion for den ansattes fravær?
I HORESTA møder vi mange spørgsmål om netop dette emne, og vi har samlet fem gode råd til dig.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Dansk turismeidé vækker international interesse
26-08-2025
-
Millionløft skal styrke dansk gastronomi internationalt
26-08-2025
-
Restauranter venter vækst trods økonomisk usikkerhed
26-08-2025
-
København topper turismen med rekorder og luksushoteller
26-08-2025
-
Mødebranchen samles: Seks netværksdage på tværs af Danmark og Sverige
26-08-2025
-
Turistbranchen advarer mod ændring af skolernes sommerferie
26-08-2025
-
Københavnske hotelovernatninger drives af udenlandske gæster
26-08-2025
-
Femern-forsinkelse kan udskyde turismepotentiale
26-08-2025