2021 bliver forhåbentlig året, hvor vores branche igen kan finde fodfæste. Men starten af 2021 tegner desværre til at ligne udgangen af 2020. Derfor er HORESTA og projekt JA-TAK til efteruddannelse gået sammen med flere uddannelsesinstitutioner om at lancere et bredt digitalt efteruddannelsesudbud målrettet hotel- og restaurationsbranchen i perioden januar – marts. Udbuddene er målrettet både ufaglærte, faglærte og ledere og er alle godkendte kompetencegivende arbejdsmarkedsuddannelse, som er VEU-godtgørelsesberettiget.
Det er muligt at deltage i efteruddannelse under hjemsendelse med lønkompensation og dermed bruge hjemsendelsesperioden til opkvalificering. Det er også muligt, at udtræde af lønkompensation og modtage VEU-godtgørelse og fondsstøtte i forhold til den pågældende medarbejders anciennitet mv.
Medlemmer kan se mere i kataloget til højre på siden.
Chef for kompetencer, bæredygtighed og certificering
Pia Svane
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny minister vil videre med modernisering af planloven
25-06-2026
-
Grønt lys til nyt strandhotel på Sydsjælland
25-06-2026
-
Millionstøtte skal løfte natur og turisme ved Storebælt
25-06-2026
-
HORESTA sænker kontingentet for medlemmer
25-06-2026
-
Historisk hospital kan blive nyt hotelområde
25-06-2026
-
Lufthavn venter rekordsommer med 10 mio. passagerer
25-06-2026
-
Hotelgigant vil vokse yderligere i Norden
25-06-2026
-
HORESTA: Lejecykler skal ikke blive en forhindring i gadebilledet
25-06-2026