Det er vigtigt, at virksomheden er synlig, hvor kunderne søger information og inspiration, og at potentielle gæster ledes til virksomhedens egen hjemmeside og online bookingfunktion. Fordi en fortsat stigende andel af bookinger og ordrer sker online.
Formålet med et HORESTA-webinar den 3. marts er at få flere bookinger via egen hjemmeside og spare på kommissionerne til bookingportalerne. Underviser Kaare Harry Kjerrumgaard vil give eksempler og ideer til, hvordan I kommer i gang med at øge virksomhedens synlighed på nettet.
Webinaret henvender sig til ejere, ledere, mellemledere og marketing-/salgspersonale. Det er planen efterfølgende at udbyde et dagskursus for de deltagere, der har mod på selv at arbejde videre med de gratis muligheder, som Kaare vil komme med idéer til og eksempler på.
Har I spørgsmål, er I velkommen til at kontakte HORESTAs analyseafdeling på [email protected].
Webinaret er forbeholdt medlemmer af HORESTA.
Tilmelding og praktisk information
Den 3. marts 2021, kl. 10.00 - 11.00
TILMELDING LUKKER KL. 9.00 samme dag som webinaret afholdes.

SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Carlsberg sælger flere alkoholfrie øl til barer og restauranter
27-09-2023
-
Petter Stordalen lægger an til nyt brand i Danmark
27-09-2023
-
Vestkysten i fælles opråb: Vi fortjener at komme på finansloven ligesom København
27-09-2023
-
Legoland vil vokse: Vi arbejder på en udvidelse
27-09-2023
-
HORESTA-formand raser mod nye pladser til autocampere
27-09-2023
-
Slot har appetit på flere turister: Økologisk mad skal trække dem til
27-09-2023