Influenceren Signe Kragh har 105.000 abonnenter på Youtube og knap 77.000 følgere på Instagram. Desuden kan hun nu sige, at hun har været en del af HORESTA og 3Fs brandingkampagne Hospitality Career, der sætter fokus på, hvorfor unge bør vælge en karrierevej i erhvervet.

Signe Kragh har nemlig fået lov til at komme med inden for dørene på det prestigefyldte Hotel d’Angleterre i hjertet af København, hvor hun får kyndig vejledning af Hospitality Career-ambassadøren Katrine Vasegaard Thomsen, der er receptionist og concierge på hotellet. Herefter tager receptionisten Sara Maria Kristensen hende med til det historiske 71 Nyhavn Hotel og fortæller, hvordan uddannelsen blandt andet bragte hende til udlandet.

Med den store følgerskare har Signe Kragh-videoen i sine første dages levetid allerede fået næsten 50.000 visninger på Youtube.

Videoen bliver lanceret netop nu, da elever i folkeskolens udskoling står over for deres uddannelsesvalg 1. marts.

Se videoen her:

Projektleder Katrine Dichmann Christophersen fortæller om influencer-videoen:

”Kampagnen Hospitality Career består af mange delelementer. Et af dem er influencer-film. De er et vigtigt redskab til at møde de unge på de kanaler og platforme, hvor de allerede er. Og ved at inddrage personprofiler, som de unge kender og allerede følger, er der ingen tvivl om, at vi når længere ud med vores budskab om, at Hotel- og restauranterhvervet har en masse spændende uddannelses- og karrierevalg. Antal views for både den her video og den første med Jaxstyle, der pt. er blevet vist 110.000 gange, viser tydeligt, at vi har ramt helt rigtige,” fortæller hun.

Hospitality Career er også til stede på messer, skoler og meget mere.

I kan følge med på kampagnens Facebook-side og Instagram-profil, hvor 14 ambassadører fra erhvervet blandt andet fortæller om deres hverdag i branchen.

Se mere på Facebook-siden her. Husk at "Synes godt om" og "Følg".

Vil I bakke op om kampagnen på Instagram, finder I den her: hospitalitycareer.dk.

Kampagnen har også sin egen hjemmeside - hospitalitycareer.dk.

For yderligere information kontakt:

Kendt kæde reklamerer med muggen burger

Burger King overrasker med reklamebilleder, der viser deres ikoniske Whopper dækket af mug og skimmel. I stedet for at vise den klassiske, fejlfrie og perfekte burger, der kendetegner fastfood-branchens fotografiske stil, lader Burger King deres mest kendte burger rådne op for at fortælle en vigtig historie.

Hospitality Career-ambassadør på vej til OL i Stuttgart

Om lidt dyster gastronomiske talenter ved OL i madlavning. Ambassadør for brandingkampagnen Hospitality Career Oliver Knudsen er Cateringlandsholdets absolut yngste mand. Oliver blev udtaget til Cateringlandsholdet for præcist et år siden ved en audition i Odense, og siden er det gået rigtigt stærkt i den unge mands karriere.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne