Den første Pincho Nation-restaurant i Danmark slog dørene op på Fiolstræde ved Nørreport i marts 2018. Sidste efterår fulgte så åbningen af kædens anden restaurant på dansk jord, og igen tog danskerne godt imod app-restauranten, der er baseret på et svensk koncept.
HORESTAs magasin VISITOR har taget en snak med direktøren for den voksende kæde og om krisen.
“Vi klarer os rigtig godt op til krisen. Lørdagen før nedlukningen har vi gæsterekord på vores nye restaurant på Axeltorv i København, som kun har været åben i fire måneder. Vi er stolte, men ugen efter må vi lukke ned på grund af Covid-19,” fortæller Flemming Christophersen, direktør for Pincho Nation Danmark.
Trods krisen har direktøren grundlæggende en god følelse i maven. For han er stolt af konceptet.
“Hvad angår vores koncept, er jeg meget tryg, for vores gæster kommer igen og igen på trods af krisesnak og pandemi. Så jeg tror på fremtiden. Jeg er ikke urolig for fremtiden, men mit store spørgsmål er: Hvornår kan jeg komme i gang med fremtiden? Jeg venter spændt på, hvornår vi er fri af restriktioner, så jeg for alvor kan eksekvere på de ambitiøse fremtidsplaner, vi har på tegnebrættet,” siger han.
Læs hele historien her, hvor du også finder samtlige artikler fra magasinet.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Dansk turisme satte omsætningsrekord i 2024
22-05-2025
-
Nye beskæftigelsestal: Marts sætter rekord i hotel- og restaurationsbranchen
22-05-2025
-
Turismemidler på 200 mio. kr. lader vente på sig
22-05-2025
-
Radisson åbner sine første klimaneutrale hoteller
22-05-2025
-
Airbnb tvinges til at fjerne 65.000 boligannoncer i Spanien
22-05-2025
-
Nye lovkrav mod greenwashing i turismen er vedtaget
22-05-2025
-
Comwell H.C. Andersen Odense får nye ejere
22-05-2025
-
Trinity Hotel udvider med konferencesal og 44 værelser
22-05-2025