Desværre vælger alt for få de mange muligheder, som følger med en uddannelse som kok, tjener, receptionist eller uddannelsen inden for smørrebrød og cater. For mens erhvervet buldrer afsted med flotte vækstrater i både beskæftigelse og omsætning, halter optagelsestallene efter på erhvervsskolerne.

Ultimo oktober lancerer HORESTA og 3F brandingkampagnen af hotel- og restauranterhvervet ved navn ’Hospitality Career’. Kampagnen skal være med til at fortælle de gode historier og synliggøre mulighederne for de unge, hvis de vælger en karrierevej i erhvervet.

I HORESTAs kanaler vil vi løbende holde jer underrettet på de forskellige dele af kampagnen, som gør brug af talenter fra branchen, influencers og masser af indhold til sociale medier. I vil selvfølgelig også blive informeret om, hvordan jeres virksomheder kan bidrage og støtte op om kampagnen.

Nedenfor kan I se en optaktsvideo fra photoshoot med de talentfulde ambassadører på hotelrestauranten Sukaiba i Bella Sky.

WebRight2Aarsdag19.jpg

GÅ IKKE GLIP AF:

HORESTA ÅRSDAG 2019

Torsdag, den 14. november
 
Tivoli Hotel & Congress Center
Copenhagen
  • Bæredygtighed – som forretningsmæssig agenda
  • Stor 'Community Pavilion' med spændende nyheder
  • De bedste key note speakers fra ind- og udland
  • Årets største brancheevent - netværk med kollegaer

Tag en dag ud til HORESTA Årsdag og deltag i
Creating SusDANEable Change’.

Tivoli vil løfte salg af mad og drikke med bredere udbud

Tivolis nye general manager for food&beverage Jakob Harreby Volquards har siddet i direktørstolen siden oktober 2019, og selv om han ikke vil komme ind på fremtidens konkrete tiltag, har han dog spottet, hvad der skal gøres anderledes for at optimere indtjeningen på segmentet.

Hotelchef skifter til Comwell

Efter fem år udenfor Aarhus hos Horisont Hotel & Konference, der indtil sidste efterår førte navnet Koldkærgård, stopper hotelchef Mikkel Kroustrup.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne