Flere unge skal få øjnene op for mulighederne i hotel-, restaurant- og turisterhvervet, og det skal kampagnen ’Hospitality Career’, som HORESTA og 3F i sidste uge lancerede, være medvirkende til.
14 unge profiler vil på de sociale medier fortælle om hverdagens succeser, om sammenholdet i virksomhederne og om alt det fantastiske, der følger med en karriere i erhvervet. Jeres virksomhed kan også være med til at bakke op og få gavn af kampagnen.
Som en del af ”Hospitality Career” er der oprettet en jobportal. Her kan alle virksomheder med overenskomst oprette jobopslag, og det er også muligt at lave en integration, hvor portalen trækker jobopslag fra jeres hjemmeside.
Desuden er I meget velkomne til at dele kampagnens Facebook-opslag fra jeres virksomhedsprofil og gøre brug billeder fra ’Hospitality Career’ på for eksempel jeres hjemmeside. I har desuden mulighed for at bruge logoet ”Hospitality Career – ”We love guests”, når I slår job op. I finder logoer m.m. nederst på siden her.
Afslutningsvis opfordrer vi til, at I henviser unge, som I er – eller kommer - i dialog med, til det, vi kalder ’Talentlisten’. Alle der skriver sig på denne mailingliste vil blive informeret om ambassadørernes hverdag, muligheder i erhvervet, konkurrencer, relevante events og meget mere. Kort sagt er det en liste for de unge, der vil holde sig opdaterede på udviklingen i branchen, mens de selv gør klar til at vælge en karrierevej i hotel- og restauranterhvervet.
Har I spørgsmål til kampagnen eller ideer til, hvordan jeres virksomhed eller kunne bidrage, så er I meget velkommen til at skrive til projektleder Katrine Dichmann Christophersen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Der er noget, danskerne ikke har lært om at gå på restaurant – og det handler om opførsel, lyder opsang
19-04-2024
-
Velkendt navn gør comeback som hoteldirektør på Lolland
19-04-2024
-
Lille dansk kro hyldet i New York Times
19-04-2024
-
Efter 10 år: Vil stoppe ulovlige overnatninger
19-04-2024
-
Overskud hos Billund Lufthavnshotel
19-04-2024
-
Nu opføres jysk feriecenter til 120 millioner kroner
19-04-2024
-
25 millioner kroner til markedsføring: Jysk destination jagter de internationale turister
19-04-2024