Hos Sunset Boulevard har man satset på uddannelse og dataopsamling. Og det har vendt et millionunderskud til gæsterekord i kæden. Det fortæller direktør Jens Broch i det nyeste nummer af Visitor.
Om et stort underskud i 2017, fortæller han:
”Vi havde mistet forståelsen og grebet om vores egen forretning. Vi havde tabt lidt ydmyghed og forsømt vigtigheden af, at man skal være klar til at tage imod gæsten, fra det sekund vedkommende træder ind af døren. Det var vi ikke dygtige nok til, og vi havde ikke gjort nok for at forbedre os”, siger Jens Broch til Visitor.
Han uddyber, at en del af opgaven for ham var at trimme nogle udgifter, men det var også klart, at man ikke kunne spare sig til succes. Derfor investerede man blandt andet i uddannelse, dataopsamling og anvendelsen af informationen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA vil komme dårligt arbejdsmiljø til livs
08-06-2023
-
Flere melder sig i debatten om begrænsning af udeservering
08-06-2023
-
Fokuserer på kongresser med langsigtet værdi
08-06-2023
-
Nødplan virker ikke: Lufthavnsforsinkelser fortsætter ind i sommerferien
08-06-2023
-
Hotelkæde udnævner erfaren profil til chef
08-06-2023
-
Kurbadshotel bryder barrierer ned: Nu strømmer de lokale til hotellets faciliteter
08-06-2023