Hos Sunset Boulevard har man satset på uddannelse og dataopsamling. Og det har vendt et millionunderskud til gæsterekord i kæden. Det fortæller direktør Jens Broch i det nyeste nummer af Visitor.
Om et stort underskud i 2017, fortæller han:
”Vi havde mistet forståelsen og grebet om vores egen forretning. Vi havde tabt lidt ydmyghed og forsømt vigtigheden af, at man skal være klar til at tage imod gæsten, fra det sekund vedkommende træder ind af døren. Det var vi ikke dygtige nok til, og vi havde ikke gjort nok for at forbedre os”, siger Jens Broch til Visitor.
Han uddyber, at en del af opgaven for ham var at trimme nogle udgifter, men det var også klart, at man ikke kunne spare sig til succes. Derfor investerede man blandt andet i uddannelse, dataopsamling og anvendelsen af informationen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Protester mod turisme spreder sig i Europa
11-07-2025
-
Wolt udvider trods underskud
11-07-2025
-
Cirkusbygningen satser bredt efter renovering
11-07-2025
-
Københavns Lufthavn i international topplacering
11-07-2025
-
Madklubbens omsætning faldt
11-07-2025
-
Naturhotel i hængekøjer åbner i Nordsjælland
11-07-2025
-
Direktør opsagt efter seks år på fynsk hotel
11-07-2025