Hos Sunset Boulevard har man satset på uddannelse og dataopsamling. Og det har vendt et millionunderskud til gæsterekord i kæden. Det fortæller direktør Jens Broch i det nyeste nummer af Visitor.
Om et stort underskud i 2017, fortæller han:
”Vi havde mistet forståelsen og grebet om vores egen forretning. Vi havde tabt lidt ydmyghed og forsømt vigtigheden af, at man skal være klar til at tage imod gæsten, fra det sekund vedkommende træder ind af døren. Det var vi ikke dygtige nok til, og vi havde ikke gjort nok for at forbedre os”, siger Jens Broch til Visitor.
Han uddyber, at en del af opgaven for ham var at trimme nogle udgifter, men det var også klart, at man ikke kunne spare sig til succes. Derfor investerede man blandt andet i uddannelse, dataopsamling og anvendelsen af informationen.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Airbnb ude af kontrol
14-02-2025
-
Sådan fordeler tyske turister sig i landets kommuner
14-02-2025
-
HORESTA slår fast: ”Det bør være en prioritet”
14-02-2025
-
Fødevarepriser faldt i januar - mejeriprodukter gik op
14-02-2025
-
Endnu en kommune vil have styr på autocampere
14-02-2025
-
Lokal vækst får ros fra Christiansborg
14-02-2025