Flere unge skal få øjnene op for mulighederne i hotel-, restaurant- og turisterhvervet, og det skal kampagnen ’Hospitality Career’, som HORESTA og 3F har lanceret, være medvirkende til.

14 unge profiler vil på de sociale medier fortælle om hverdagens succeser, om sammenholdet i virksomhederne og om alt det fantastiske, der følger med en karriere i erhvervet. Jeres virksomhed kan også være med til at bakke op og få gavn af kampagnen.

Som en del af ”Hospitality Career” er der oprettet en jobportal. Her kan alle virksomheder med overenskomst oprette jobopslag, og det er også muligt at lave en integration, hvor portalen trækker jobopslag fra jeres hjemmeside.

Desuden er I meget velkomne til at dele kampagnens Facebook-opslag fra jeres virksomhedsprofil og gøre brug billeder fra ’Hospitality Career’ på for eksempel jeres hjemmeside. I har desuden mulighed for at bruge logoet ”Hospitality Career – ”We love guests”, når I slår job op. I finder logoer m.m. nederst på siden her.

Afslutningsvis opfordrer vi til, at I henviser unge, som I er – eller kommer - i dialog med, til det, vi kalder ’Talentlisten’. Alle der skriver sig på denne mailingliste vil blive informeret om ambassadørernes hverdag, muligheder i erhvervet, konkurrencer, relevante events og meget mere. Kort sagt er det en liste for de unge, der vil holde sig opdaterede på udviklingen i branchen, mens de selv gør klar til at vælge en karrierevej i hotel- og restauranterhvervet.

Har I spørgsmål til kampagnen eller ideer til, hvordan jeres virksomhed eller kunne bidrage, så er I meget velkommen til at skrive til projektleder Katrine Dichmann Christophersen.

For yderligere information kontakt:

Hospitality Career-ambassadør på vej til OL i Stuttgart

Om lidt dyster gastronomiske talenter ved OL i madlavning. Ambassadør for brandingkampagnen Hospitality Career Oliver Knudsen er Cateringlandsholdets absolut yngste mand. Oliver blev udtaget til Cateringlandsholdet for præcist et år siden ved en audition i Odense, og siden er det gået rigtigt stærkt i den unge mands karriere.

Ny influencerfilm: Brandingkampagnen har igen megasucces på YouTube

Influenceren Signe Kragh har 105.000 abonnenter på Youtube og knap 77.000 følgere på Instagram. Desuden kan hun nu sige, at hun har været en del af HORESTA og 3Fs brandingkampagne Hospitality Career, der sætter fokus på, hvorfor unge bør vælge en karrierevej i erhvervet.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne