NICE-projektet (New innovative Customer Experiences) er afsluttet, men virksomhederne har sammen gennem fem år skabt resultater og ny viden om, hvordan turisterhvervets medarbejdere kan skabe oplevelser og værdi i samspil med gæsterne.

Erfaringerne er nu samlet i et inspirationskatalog – og det vil vi gerne fejre med alle jer, som har været medskabere og en del af NICE-bevægelsen. Du er selvfølgelig også velkommen til at tage en ven med, som er nysgerrig på NICE og tankerne bag.

Kom og vær med til NICE AFTERPARTY

den 30. august 2019 kl. 14.30 – 16.00

hos HORESTA, Vodroffsvej 32, 1900 Frederiksberg C

Jens Friis Jensen (Roskilde Universitet), som i samarbejde med Kirsten Voxtrup og Marianne Kragh, har udarbejdet inspirationskataloget, vil præsentere inspirationskataloget, og der vil være mulighed for at få et fysisk eksemplar af inspirationskataloget med dig hjem.

Udover release af inspirationskataloget med de bedste ideer og metoder fra NICE, vil Andreas Linnet Jessen fra Seismonaut give deres input til, hvad vi kan forvente os af oplevelser fremover.

Og så er der god mulighed for at møde og netværke med andre oplevelses-engagerede kollega fra branchen.

Vi glæder os til at mødes med jer igen – og høre mere til jeres NICE-ideer og -initiativer siden sidst.

Tilmelding til NICE AFTERPARTY til Signe Buhl Christensen på: SBC@horesta.dk.

Region Hovedstaden, 3F Privat Service, Hotel og Restauration, HORESTA, HK Privat, HK Handel, Dansk Erhverv, Cphbusiness, Wonderful Copenhagen og Roskilde Universitet

Har du fået læst?

Trend: Ingen sprogbarriere for dine gæster

Sprogbarrierer kan snart være fortid, for virksomheden Langogo har lanceret et produkt, der med kunstig intelligens kan oversætte mellem personer i realtid. Alt man skal gøre er at tale ind i et håndholdt device, og stemmen vil blive oversat til det ønskede sprog.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne