NICE Live The Festival havde torsdag samlet 250 direktører og beslutningstagere fra alle dele af turismen. Målet var at dele erfaringer og inspirere hinanden til at skabe endnu bedre gæsteoplevelser.

Fra scenen kunne de fremmødte blandt andet få inspiration til, hvordan man erstatter service med en oplevelsesfokuseret tilgang til arbejdet i din virksomhed. Og i løbet af festivalen kunne deltagerne i work shops høre om arbejdet med at udvikle service fra virksomheder som Tivoli, Arthur Hotels, Torvehallerne, Hotel Amerika, Dronning Louise, Oplevelsesmuseet Tirpitz m.fl. Arbejdet i de forskellige workshops handlede desuden om ledelsesudfordringer, de gode historier og tankevækkende gæstescenarier.

God service er guld værd

Iben Marburger Juul, tidl. hoteldirektør fra Nimb Hotel, kom med sit bud på god service og betydningen af dette arbejde:

”Medarbejderne har det sjovere i virksomheder, hvor der er fokus på at have det sjovt med gæsterne og skabe oplevelser med dem. Som virksomheder må vi ikke få for travlt til at lytte ordentligt efter både gæster og medarbejdere, når det kommer til at give god service. For god service er guld værd”, sagde hun fra scenen.

Hun tilføjede, at det for virksomhederne handler om, at være super skarp på deres produkt, men samtidig være så rund i kanterne, så man kan rumme virksomhedens gæster.

HORESTA var med til at starte NICE-projektet i 2012, og gårsdagens festival var afrundingen på projektet.

For yderligere information kontakt:

Lene.jpg
Chefkonsulent, Fra ståsted til springbræt
Lene Wendelboe

Konkurrence: Kender du årets ’Young Chef’

Young Chef går ud på at vise, hvem der er bedst til at sammensætte den mest vels¬magende og interessante menu, samt præsentere denne så professionelt, indbydende og gnidningsløst som muligt i et tæt samarbejde mellem kokke- og tjenerelever.

Kom til inspirerende NICE Afterparty

NICE-projektet (New innovative Customer Experiences) er afsluttet, men virksomhederne har sammen gennem fem år skabt resultater og ny viden om, hvordan turisterhvervets medarbejdere kan skabe oplevelser og værdi i samspil med gæsterne.

Log ind

NYHEDSBREV
HOLD DIG OPDATERET MED NYHEDER FRA HORESTA

Venligst accepter betingelserne