NICE Live The Festival havde torsdag samlet 250 direktører og beslutningstagere fra alle dele af turismen. Målet var at dele erfaringer og inspirere hinanden til at skabe endnu bedre gæsteoplevelser.
Fra scenen kunne de fremmødte blandt andet få inspiration til, hvordan man erstatter service med en oplevelsesfokuseret tilgang til arbejdet i din virksomhed. Og i løbet af festivalen kunne deltagerne i work shops høre om arbejdet med at udvikle service fra virksomheder som Tivoli, Arthur Hotels, Torvehallerne, Hotel Amerika, Dronning Louise, Oplevelsesmuseet Tirpitz m.fl. Arbejdet i de forskellige workshops handlede desuden om ledelsesudfordringer, de gode historier og tankevækkende gæstescenarier.
God service er guld værd
Iben Marburger Juul, tidl. hoteldirektør fra Nimb Hotel, kom med sit bud på god service og betydningen af dette arbejde:
”Medarbejderne har det sjovere i virksomheder, hvor der er fokus på at have det sjovt med gæsterne og skabe oplevelser med dem. Som virksomheder må vi ikke få for travlt til at lytte ordentligt efter både gæster og medarbejdere, når det kommer til at give god service. For god service er guld værd”, sagde hun fra scenen.
Hun tilføjede, at det for virksomhederne handler om, at være super skarp på deres produkt, men samtidig være så rund i kanterne, så man kan rumme virksomhedens gæster.
HORESTA var med til at starte NICE-projektet i 2012, og gårsdagens festival var afrundingen på projektet.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Dansk turisme satte omsætningsrekord i 2024
22-05-2025
-
Nye beskæftigelsestal: Marts sætter rekord i hotel- og restaurationsbranchen
22-05-2025
-
Turismemidler på 200 mio. kr. lader vente på sig
22-05-2025
-
Radisson åbner sine første klimaneutrale hoteller
22-05-2025
-
Airbnb tvinges til at fjerne 65.000 boligannoncer i Spanien
22-05-2025
-
Nye lovkrav mod greenwashing i turismen er vedtaget
22-05-2025
-
Comwell H.C. Andersen Odense får nye ejere
22-05-2025
-
Trinity Hotel udvider med konferencesal og 44 værelser
22-05-2025