Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Joe & The Juice har indledt et strategisk samarbejde med den serbiske tennisstjerne Novak Djokovic, som både træder ind som aktionær og bliver kædens nye sundheds- og wellness-ambassadør.

Ifølge adm. direktør Thomas Nørøxe skal samarbejdet styrke kædens position globalt og sætte yderligere fokus på værdier som velvære, autenticitet og naturlige ingredienser.

I samarbejdet får Novak Djokovic en aktiv rolle i udviklingen af brandet – herunder deltagelse i kampagner og bidrag til produktudvikling.

Joe & The Juice ser ham som et naturligt match med virksomhedens livsstilsunivers.

Novak Djokovic udtaler, at han længe har beundret kædens tilgang til sundhed, og ser frem til at være med til at fremme en balanceret og energifyldt livsstil gennem partnerskabet.

Læs hele historien på FødevareWatch

To danske restauranter blandt verdens 100 bedste

Restaurant Jordnær og Koan er med på top-100-listen fra The World’s 50 Best Restaurants. Flere danske navne kan være på vej, når de øverste placeringer offentliggøres den 19. juni.

Log ind