Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
”Hvad skal vi lave i dag, Ida”? Det spørgsmål kan turister i Destination Vesterhavet stille på deres eget sprog om morgenen til den kunstige intelligens Ida.
Der er aldrig søvn i øjnene på Ida, som er født og opvokset ved Vesterhavet og med glæde deler tips og viden om oplevelser, som er fuldstændig skræddersyet til gæsternes udgangspunkt, interesser og appetit på aktiviteter. Destination Vesterhavet er dermed i gang med at revolutionere måden, vi servicerer turisterne i Danmark på og måske i verden i fremtiden.
Det er marketingteamet i Destination Vesterhavet, som har født og opdraget Ida sammen med techvirksomheden, Twise. Kent J. Bøndergaard, som er marketing- og medlemschef hos Destination Vesterhavet, ser kæmpe muligheder for at tage turistservicen til helt nye højder i et astronomisk tempo.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA: Restauranter bør være varsomme med digitale platforme
28-11-2025
-
29 mio. kr. til oplevelsesruter og events i ny uddeling fra turismereserven
28-11-2025
-
Tysk hotelkæde i spil i nyt hotelbyggeri i Viborg
28-11-2025
-
Feriepark med 400 boliger er skrinlagt
28-11-2025
-
Flere turister skal tiltrækkes gennem markedsføring af internationale events
28-11-2025
-
Rejsebureauer blandt toppen i Gazella-kåringer
28-11-2025
-
København i top i ny europæisk lufthavnsmåling
28-11-2025
-
Aalborg bliver vært for international sportsfest i 2027
28-11-2025
-
Planlagt hotel i Næstved møder kritik fra både borgere og kulturminister
28-11-2025