Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Fastfood-kæden sætter nu alt ind på at udbygge tronen som kongeburger med et årligt salg af over tre millioner Whoppere i det danske kongerige gennem en relancering af burgeren. Det skriver Dagligvarehandlen.
Relanceringen er et resultat af en omfattende udviklingsproces, som Burger King har arbejdet på for at forbedre både smag, ingredienser og udstyr. Danmark er blandt de første i verden til at smage den nye Whopper.
Forbedringerne i den nye Whopper omfatter bl.a. en ny luftig bolle og en varmere og mere saftig flammegrillet bøf tilsat salt og peber formet med en ny teknik, der fremmer teksturen, når man sætter tænderne i den. Og som kronen på værket er den nye Whopper, som altid, toppet med sprøde friskskårne grøntsager.
Du kan læse hele historien på dagligvarehandlen.dk – kræver abonnement.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyt klimaregnskab fra VisitDenmark viser turismens CO2-aftryk
22-10-2024
-
Tuborgfondet støtter unge madentreprenører med 3,8 mio. kr.
22-10-2024
-
Ny fond skal booste investeringer i kystturismen
22-10-2024
-
Regeringen satser på bæredygtig vækst i turismen frem mod 2030
22-10-2024
-
Regeringen vil booste turismen ved at ændre lukkelov
22-10-2024
-
Unge trækker besøgstallene op i restaurationsbranchen
22-10-2024
-
Minister afviser turistskat og bekymringer om overturisme i København
22-10-2024