Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Destination Bornholm godkendte ’Turismestrategi 2024’ på destinationens generalforsamling. Det skriver Turistmonitor.dk
Det er destinationsdirektør Pernille Kofod Lydolph, som kommer til at stå i spidsen for indsatsen på Bornholm, og som på mødet fremlagde planerne.
“Som en del af strategien vil vi styrke antallet af kommercielle målbare overnatninger, og dermed holder vi fast i den kurs, vi har lagt for Bornholm,” siger hun og peger på, at det i den fysiske udviklingsplan for Destination Bornholm allerede arbejdes med et mere differentieret udbud af overnatningsmuligheder.
Folkemødet på Bornholm er en af de begivenheder, der hvert år trækker turister til solskinsøen. Mødet er ifølge destinationsdirektøren det gode eksempel på, hvordan Bornholm har løftet opgaven i fællesskab på tværs.
Læs hele historien på turistmonitor.dk – kræver login
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA Play: HimmerLand - Klar til fremtiden
03-07-2025
-
Hvornår er en medarbejder handicappet?
03-07-2025
-
Nyhedsbrevet går på sommerferie – lidt i hvert fald
03-07-2025
PRESSEKLIP
-
Noma planlægger pop up-eventyr i Los Angeles i 2026
03-07-2025
-
Tidligere Årets Kok bliver ny gastronomisk chef på Hotel Alsik
03-07-2025
-
VisitDenmark satser bredere: Udvider markedsføring til 14 lande
03-07-2025
-
Ny rekrutteringsaftale vækker optimisme på overenskomstdækkede hoteller
03-07-2025
-
Danske hoteller inviteres med i søgsmål mod Booking.com
03-07-2025
-
Subway ruller nye restauranter ud i danske storcentre
03-07-2025
-
Ny adm. direktør skal styrke Meyers’ bundlinje
03-07-2025
-
Campingkæde udvider med femstjernet plads i Bayern
03-07-2025
-
Dragsholm Slot lander endnu et år med millionunderskud
03-07-2025