Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Med lidt god vilje ligner grafen over Rekoms omsætning for de seneste fem år et flueben.
Efter et corona-dyk i 2020, kunne selskabet i 2021 fejre, at det ramte den første milliard kroner i salg. I 2022 slår omsætningen igen rekord, da den er fordoblet til 2,2 mia. kr.
”Vi er meget tilfredse med regnskabet,” konstaterer Adam Falbert, adm. direktør i Rekom, i en pressemeddelelse.
66 pct. af omsætningen hentes udenfor Danmarks grænser og kommer i høj grad fra kerneforretningen - salg af drikkevarer på natklubber, bodegaer, cafeer og andre venues.
”Rekom er således på få år gået fra at være en dansk nattelivsoperatør til at være Nordeuropas største koncern i nattelivet,” skriver selskabet.
I Danmark ejer Rekom brands som Heidis Bier Bar, Proud Mary Pub, Sjus Bar, Farfars, Rosengaardens Vinstue, Hive, Dandy, Hornsleth Bar m.v.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Protester mod turisme spreder sig i Europa
11-07-2025
-
Wolt udvider trods underskud
11-07-2025
-
Cirkusbygningen satser bredt efter renovering
11-07-2025
-
Københavns Lufthavn i international topplacering
11-07-2025
-
Madklubbens omsætning faldt
11-07-2025
-
Naturhotel i hængekøjer åbner i Nordsjælland
11-07-2025
-
Direktør opsagt efter seks år på fynsk hotel
11-07-2025