Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Inden for de næste tre måneder kan de danske forbrugere se frem til et mindre prisfald på dagligvarer. Det tror fødevarevirksomhederne i hvert fald selv, viser tal fra den månedlige rundspørge fra Danmarks Statistik.
For første gang siden august 2021 viser den, at der er flere virksomheder inden for føde- og drikkevarer, som forventer prisfald, end der er virksomheder, som forventer, at priserne stiger. Der skriver FødevareWatch.
Kun 6 pct. af de danske fødevarevirksomheder forventer at hæve priserne de kommende tre måneder. Omvendt forventer 11 pct., at de vil sænke priserne.
For en måned siden forventede mere end hver sjette fødevarevirksomhed ellers at hæve priserne.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Brøchner Hotels åbner nyt hotel opkaldt efter grundlæggeren
11-11-2025
-
Sunset Boulevard-direktør stopper efter 12 år
11-11-2025
-
HORESTA: Region Sjælland i front på hotelovernatninger i september
11-11-2025
-
Marriott og CodeNode indgår nyt konferencesamarbejde i København
11-11-2025
-
Bone’s vil udvide med nyt koncept på tidligere Jensens-lokationer
11-11-2025
-
Isbar med kunst og arktiske cocktails åbnet midt på Strøget
11-11-2025
-
Strammere regler for korttidsudlejning får opbakning fra ejendomsbranchen
11-11-2025