Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Det skotskbaserede multinationale specialølsbryggeri, Brewdog, sætter ny langsigtet strategi. Det skriver Fødevarewatch.dk.
Inden for fem år skal den samlede globale omsætning fra salget af selskabets egne barer nå over en milliard euro svarende til 7,45 milliarder kroner, mens antallet af barer skal tredobles fra omkring 100 barer til 300.
Strategien indebærer åbninger af barer i Indien, Storbritannien, Holland, Australien, Thailand og USA. I samme omgang kaster Brewdog sig ud i at udlicitere sit brand via en franchisemodel til selvstændige i de amerikanske stater Denver og Colorado.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyborg Strand fordobler overskud og investerer massivt
08-05-2025
-
Brøndums Hotel i Skagen bliver premiumhotel
08-05-2025
-
Joe & The Juice er tilbage i plus
08-05-2025
-
Hotel Koldingfjord hædret som landets bedste venue for femte gang
08-05-2025
-
Greenpeace ændrer kampagne efter pres fra VisitDenmark
08-05-2025
-
Comwell sætter ny rekord og styrker resultatet i 2024
08-05-2025
-
Brancheprofil skal løfte Charlottehaven til næste niveau
08-05-2025
-
Portræt af en pioner: Peter Brinks forvandler hoteller og menneskeliv
08-05-2025