Accor-koncernen med over 5.300 hoteller og resorts fordelt på 40 varemærker fra luksus til økonomisegmentet i 110 lande verden over, har fået sig endnu et varemærke. Handwritten Collection er et ”soft brand” i gruppen af mellemklasse hoteller, skriver Standby.dk.
Accor håber, at der i 2030 vil være 250 Handwritten Collection-hoteller på verdensplan. Enten som nye franchisemedlemmer af Accor-familien eller at nogle eksisterende hoteller skifter varemærke til Handwritten Collection.
I en pressemeddelelse fra Accor siger Caroline Benard, hotelkoncernens chef for economy- og mellemklasse varemærker, at Handwritten Collection vil udskille sig ved at have hotelværtens ”personlige touch.” Det første Handwritten Collection-hotel præsenteres i denne måned i form af Le Saint Gervais Hotel & Spa i Saint Gervais i det sydøstlige Frankrig.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
Hoteller higede efter januar-efterspørgsel
31-01-2023
PRESSEKLIP
-
Dansk stjernekok død
31-01-2023
-
Regeringen vil afsætte 2,3 milliarder kroner til ny inflationspakke
31-01-2023
-
Stor restaurantkæde udvider bestyrelsen
31-01-2023
-
Nicolaj Møller har solgt sit dyre ur og sine smykker: Nu løfter topkokken sløret for sit nye projekt
31-01-2023
-
Anker Jørgensen, Ritt Bjerregaard og Kim Larsen kom her. Nu bliver køkkenchefen smidt ud af Danmark
31-01-2023
-
Spreder sig uden for Danmark: La Cabra henter penge og udvider i tre lande
31-01-2023
-
Ekspertgruppe tilbage i arbejdstøjet: Nu skal der findes milliarder på erhvervsstøtten
31-01-2023
-
Økonomer: Store bededag afskaffes i blinde
31-01-2023