Accor-koncernen med over 5.300 hoteller og resorts fordelt på 40 varemærker fra luksus til økonomisegmentet i 110 lande verden over, har fået sig endnu et varemærke. Handwritten Collection er et ”soft brand” i gruppen af mellemklasse hoteller, skriver Standby.dk.

Accor håber, at der i 2030 vil være 250 Handwritten Collection-hoteller på verdensplan. Enten som nye franchisemedlemmer af Accor-familien eller at nogle eksisterende hoteller skifter varemærke til Handwritten Collection.

I en pressemeddelelse fra Accor siger Caroline Benard, hotelkoncernens chef for economy- og mellemklasse varemærker, at Handwritten Collection vil udskille sig ved at have hotelværtens ”personlige touch.” Det første Handwritten Collection-hotel præsenteres i denne måned i form af Le Saint Gervais Hotel & Spa i Saint Gervais i det sydøstlige Frankrig.

Læs hele historien her.

Se også

Hoteller higede efter januar-efterspørgsel

Januar er kendt som en stille måned i hotelerhvervet, men alligevel var der flere overnatningsvirksomheder end normalt, der savnede efterspørgsel. Faktisk svarer flere end 6 ud af 10 overnatningssteder, at de oplevede mangel på efterspørgsel i januar, viser nye tal fra Danmarks Statistik.

Kokkesucces tiltrækker købestærke turister

I denne uge fik VisitDenmark endnu en stor bedrift at markedsføre dansk gastronomi på, da Brian Mark Hansen og Elisabeth Madsen vandt Bocuse d’Or, det uofficielle verdensmesterskab for kokke.

Log ind