Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Sammen med destinationsselskaberne har VisitDenmark identificeret over 500 autentiske danske oplevelser, der nu skal repræsentere Danmark som The Land of Everyday Wonder (Landet med Dagligdagens Underværker, red.) i den internationale markedsføring. Det skriver Turistmonitor.dk
For at finde de mest autentiske oplevelser har VisitDenmark udviklet en model med tre trin: historien, destinationen og transformationen. Modellen hjælper med at identificere den emotionelle krog i hver historie, hvilket giver mulighed for at tilpasse dem til forskellige kanaler og målgrupper.
Tre eksempler, der symboliserer den autentiske danske sjæl og har potentiale til at fascinere, inspirere og involvere globale rejsende, er det sønderjyske kagebord, Svanholm Kollektivet og Hjorths Keramikfabrik.
Læs hele historien på turistmonitor.dk (kræver login)
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Unge hotel- og restauranttalenter hædret på HORESTA Årsdag 2025
31-10-2025
-
Fremtiden i fokus på rekordstor årsdag hos HORESTA
31-10-2025
-
Rasmus Munk fra Alchemist vinder The Best Chef Awards for andet år i træk
31-10-2025
-
Regeringen vil investere i turisme og stramme grebet om Airbnb
31-10-2025
-
Nu åbner Rox Resort i Køge
31-10-2025
-
Danhostel finder ny direktør med kædeerfaring
31-10-2025
-
Fire arkitektteams i kapløb om nyt verdensarvscenter i Roskilde
31-10-2025
-
Støj fra restaurantgæster skaber splid i Indre By
31-10-2025