Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
De to kinesiske brødre Ruiwei og Ruihui Zheng rykker nu ind i Middelfart med deres fynske King's Sushi-kæde. Den fik sin spæde start i Svendborg i 2014 men er nu også repræsenteret i Odense, Nyborg og senest Kerteminde. Brødrene forventer at kunne slå dørene op i Middelfart først i oktober, skriver Fyens.dk.
De to brødre har overtaget lejemålet i byen, hvor den københavnske restauratør Simon Carfu Zhou i to år drev sushi-restauranten Wabu, inden han i sommer satte den til salg.
”Vi har købt inventaret af Wabu og skal nu bare have renoveret køkkenet og ordnet facaden,” forklarer 32-årige Ruiwei Zheng, der bor i Svendborg og ikke selv skal stå for den daglige drift. King's Sushi i Middelfart skal bemandes med tre fuldtidsmedarbejdere, deriblandt en restaurantchef og en kok - dertil et antal deltidsansatte.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Regeringen varsler opgør med skyggehoteller
07-06-2026
-
Odense godkender stor hoteludvidelse
07-06-2026
-
Strawberry udvider med hotel i Horsens
07-06-2026
-
Mellemøstkonflikt skaber usikkerhed på hoteller
07-06-2026
-
Milling Hotels overtager hotel i Odense
07-06-2026
-
Signe Munk får ansvar for turismen
07-06-2026
-
Hotelprojekt stoppes – andet får grønt lys
07-06-2026
-
Fynsk hotel hædret i international guide
07-06-2026