Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

For Rekom Group, der med over 3000 ansatte og 200 barer, bodegaer og natklubber i Danmark, Norge, Finland og Storbritannien er Skandinaviens største barkoncern, er den nuværende situation med tårnhøj inflation og energipriser noget, der følges med største opmærksomhed, skriver FødevareWatch.dk.

Stifter og adm. direktør Adam Falbert er dog klar i mælet, da han bliver spurgt til, om situationen giver anledning til bekymringer.

”Grundlæggende ligger det ikke til os at være nervøse. Vi skal være gode til at omstille og justere i forhold til de ting, der sker i verden. Det kunne vi under corona, og det kan vi sagtens igen,” siger Adam Falbert.

Læs mere her.

Rekom introducerer nyt franchisekoncept

Sydeuropæisk afterski-kultur er kernen i det nye barkoncept udtænkt af barkoncernen Rekom. Franchisekonceptet skal udbredes i både Danmark og udlandet. Første to barer åbner i 2024.

Log ind