Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Det nye Zleep Hotel Horsens i Recharge City får 164 værelser fordelt over fem etager, lounge- og morgenmadsområde samt bar og reception. Hotellet får adresse centralt i landet ved afkørsel 57 Horsens Syd på motorvej E45.
”Jeg er glad og stolt over, at Recharge City har valgt at investere i Zleep Hotels til deres kommende parkeringscenter. Der er ingen tvivl om, at vi er et rigtig godt match, idet vi hos Zleep Hotels tilbyder en rigtig god overnatning, effektive systemer og en tidlig morgenmad, så langturschaufføren eller den almene bilist hurtigt kan komme på farten igen”, fortæller Peter Haaber, CEO i Zleep Hotels, og fortsætter:
”Desuden opleves mangel på værelseskapacitet i Horsens, når egnen huser koncerter, konferencer og kongresser, hvilket er endnu en god grund til, at vi selvfølgelig skal have et hotel nær byen”.
Recharge City er Europas første og største parkerings- og opladningscenter med EU-platincertificering. Området vil have plads til op mod 450 lastbiler, modulvogntog og specialvogntog og vil desuden rumme servicestation, tankanlæg, ladestandere, værksteds- og vaskeområder for tung trafik, gode toilet- og badeforhold samt udendørsområder, restauranter og naturligvis det kommende Zleep Hotel Horsens.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny minister vil videre med modernisering af planloven
25-06-2026
-
Grønt lys til nyt strandhotel på Sydsjælland
25-06-2026
-
Millionstøtte skal løfte natur og turisme ved Storebælt
25-06-2026
-
HORESTA sænker kontingentet for medlemmer
25-06-2026
-
Historisk hospital kan blive nyt hotelområde
25-06-2026
-
Lufthavn venter rekordsommer med 10 mio. passagerer
25-06-2026
-
Hotelgigant vil vokse yderligere i Norden
25-06-2026
-
HORESTA: Lejecykler skal ikke blive en forhindring i gadebilledet
25-06-2026