Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Airbnb, der er blandt verdens største formidlere af ferieboliger, vil ændre sin prispolitik. Det sker efter kritik fra kunder, som mener, at priserne på selskabets hjemmeside er uigennemsigtige og vildledende. Det skriver Reuters, ifølge Finans.dk.
I dag ser kunderne, som vil booke en feriebolig, ikke den fulde pris, når de søger. Det skyldes, at f.eks. servicegebyr ikke er medregnet i den pris, som umiddelbart kommer til syne. Den samlede pris oplyses først, når kunder går videre i processen.
Brian Chesky, adm. direktør i Airbnb, fortæller, at Airbnb fra næste måned vil ændre prisbilledet, så gæsterne ser den pris, som de ender med at skulle betale.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Pulje fra regeringen: 43 mio. kr. skal sætte skub i lokal turismeudvikling
16-09-2025
-
HORESTA ansætter Jeppe Møller-Herskind som ny direktør
16-09-2025
-
Rasmus Ankersen klar som oplægsholder på HORESTA Årsdag
16-09-2025
-
Amsterdam fordobler hotelmoms i kamp mod overturisme
16-09-2025
-
Fælles hovedkontor i Horsens skal styrke dansk hotelalliance
16-09-2025
-
Sølvmedaljer til dansk kok og tjener ved EuroSkills 2025
16-09-2025
-
Grand Hyatt løfter møde- og eventoplevelser med fokus på velvære og bæredygtighed
16-09-2025