Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Airbnb, der er blandt verdens største formidlere af ferieboliger, vil ændre sin prispolitik. Det sker efter kritik fra kunder, som mener, at priserne på selskabets hjemmeside er uigennemsigtige og vildledende. Det skriver Reuters, ifølge Finans.dk.
I dag ser kunderne, som vil booke en feriebolig, ikke den fulde pris, når de søger. Det skyldes, at f.eks. servicegebyr ikke er medregnet i den pris, som umiddelbart kommer til syne. Den samlede pris oplyses først, når kunder går videre i processen.
Brian Chesky, adm. direktør i Airbnb, fortæller, at Airbnb fra næste måned vil ændre prisbilledet, så gæsterne ser den pris, som de ender med at skulle betale.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Nyborg Strand fordobler overskud og investerer massivt
08-05-2025
-
Brøndums Hotel i Skagen bliver premiumhotel
08-05-2025
-
Joe & The Juice er tilbage i plus
08-05-2025
-
Hotel Koldingfjord hædret som landets bedste venue for femte gang
08-05-2025
-
Greenpeace ændrer kampagne efter pres fra VisitDenmark
08-05-2025
-
Comwell sætter ny rekord og styrker resultatet i 2024
08-05-2025
-
Brancheprofil skal løfte Charlottehaven til næste niveau
08-05-2025
-
Portræt af en pioner: Peter Brinks forvandler hoteller og menneskeliv
08-05-2025