Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Airbnb, der er blandt verdens største formidlere af ferieboliger, vil ændre sin prispolitik. Det sker efter kritik fra kunder, som mener, at priserne på selskabets hjemmeside er uigennemsigtige og vildledende. Det skriver Reuters, ifølge Finans.dk.
I dag ser kunderne, som vil booke en feriebolig, ikke den fulde pris, når de søger. Det skyldes, at f.eks. servicegebyr ikke er medregnet i den pris, som umiddelbart kommer til syne. Den samlede pris oplyses først, når kunder går videre i processen.
Brian Chesky, adm. direktør i Airbnb, fortæller, at Airbnb fra næste måned vil ændre prisbilledet, så gæsterne ser den pris, som de ender med at skulle betale.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Minister: Turismen skal fylde mere i den offentlige debat
14-11-2025
-
Too Good To Go vinder frem i presset amerikansk marked
14-11-2025
-
H.C. Andersens Hus slår besøgsrekord i Odense
14-11-2025
-
Noma skifter retning og satser på produkter til forbrugerne
14-11-2025
-
Madklubben og Arla inviterer skoleklasser i køkkenet
14-11-2025
-
Københavnere kan følge historisk restaurering af Rundetårns kuppel
14-11-2025
-
Nyt hotel på vej i Nakskov med lokal investering
14-11-2025