Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Fremover skal gæster lede efter navnet Kysthotellet Djursland, hvis de vil overnatte på det, der hidtil har heddet Kystvejens Hotel og Konferencecenter. Samtidigt får stedet også et nyt, friskt logo. Navneskiftet sker for at indikere, at stedet i langt højere grad vil lægge vægt på, at outdooroplevelser bliver en del af oplevelsen, når man gæster hotellet, uanset om man er hotel- eller konferencegæst, skriver Lokalavisen.dk.
”Vi vil fortsat være et attraktivt møde- og konferencested mellem skov og strand. Vores nye navn og logo skal imidlertid signalere, at vi også har rigtig meget at tilbyde gæster, der ønsker et hotelophold her på Djursland,” fortæller direktør Palle Jensen.
Efter en periode med coronarestriktioner og deraf følgende aflysninger af møder og vigende restriktioner, glæder salgs- og marketingchef Rikke Andersen sig over, at der igen er rift om at booke lokaler til møder og konferencer.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
HORESTA: Booking.com udbetaler penge til hotelejere
29-09-2023
-
HORESTA truer nu Booking.com: Betal de danske hoteller inden for to dage, eller vi lægger sag an
29-09-2023
-
Nu ruller millionerne fra bookingkæmpe endelig
29-09-2023
-
Investerer 30 millioner i ny forlystelse: Sommerland vil have endnu flere danske og udenlandske turister
29-09-2023
-
Milliardhandel aflyst: EU forbyder Booking.com at opkøbe platform
29-09-2023
-
Branchestatus: Coronagælden er betalt og konkursbølgen aflyst
29-09-2023