Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Fremover skal gæster lede efter navnet Kysthotellet Djursland, hvis de vil overnatte på det, der hidtil har heddet Kystvejens Hotel og Konferencecenter. Samtidigt får stedet også et nyt, friskt logo. Navneskiftet sker for at indikere, at stedet i langt højere grad vil lægge vægt på, at outdooroplevelser bliver en del af oplevelsen, når man gæster hotellet, uanset om man er hotel- eller konferencegæst, skriver Lokalavisen.dk.
”Vi vil fortsat være et attraktivt møde- og konferencested mellem skov og strand. Vores nye navn og logo skal imidlertid signalere, at vi også har rigtig meget at tilbyde gæster, der ønsker et hotelophold her på Djursland,” fortæller direktør Palle Jensen.
Efter en periode med coronarestriktioner og deraf følgende aflysninger af møder og vigende restriktioner, glæder salgs- og marketingchef Rikke Andersen sig over, at der igen er rift om at booke lokaler til møder og konferencer.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
-
HORESTA til TV2 Kosmopol: Turismen sætter gang i beskæftigelsen
01-07-2025
-
Når hedebølgen rammer…
01-07-2025
PRESSEKLIP
-
Tilmeldingen til Danish Travel Awards 2025 er åbnet
01-07-2025
-
Bakken klar med ny administrerende direktør
01-07-2025
-
Hotel Koldingfjord udvider
01-07-2025
-
Brøndums Hotel solgt til dansk hotelkoncern
01-07-2025
-
Legoland får rekordhøj omsætning
01-07-2025
-
Britisk medie har kåret de 10 smukkeste byer i Danmark
01-07-2025
-
Rox Resort har fundet sit personale
01-07-2025