Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Fremover skal gæster lede efter navnet Kysthotellet Djursland, hvis de vil overnatte på det, der hidtil har heddet Kystvejens Hotel og Konferencecenter. Samtidigt får stedet også et nyt, friskt logo. Navneskiftet sker for at indikere, at stedet i langt højere grad vil lægge vægt på, at outdooroplevelser bliver en del af oplevelsen, når man gæster hotellet, uanset om man er hotel- eller konferencegæst, skriver Lokalavisen.dk.
”Vi vil fortsat være et attraktivt møde- og konferencested mellem skov og strand. Vores nye navn og logo skal imidlertid signalere, at vi også har rigtig meget at tilbyde gæster, der ønsker et hotelophold her på Djursland,” fortæller direktør Palle Jensen.
Efter en periode med coronarestriktioner og deraf følgende aflysninger af møder og vigende restriktioner, glæder salgs- og marketingchef Rikke Andersen sig over, at der igen er rift om at booke lokaler til møder og konferencer.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
25 millioner kroner til markedsføring: Jysk destination jagter de internationale turister
19-04-2024
-
Lille dansk kro hyldet i New York Times
19-04-2024
-
Nu opføres jysk feriecenter til 120 millioner kroner
19-04-2024
-
Velkendt navn gør comeback som hoteldirektør på Lolland
19-04-2024
-
Der er noget, danskerne ikke har lært om at gå på restaurant – og det handler om opførsel, lyder opsang
19-04-2024