Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.
Fremover skal gæster lede efter navnet Kysthotellet Djursland, hvis de vil overnatte på det, der hidtil har heddet Kystvejens Hotel og Konferencecenter. Samtidigt får stedet også et nyt, friskt logo. Navneskiftet sker for at indikere, at stedet i langt højere grad vil lægge vægt på, at outdooroplevelser bliver en del af oplevelsen, når man gæster hotellet, uanset om man er hotel- eller konferencegæst, skriver Lokalavisen.dk.
”Vi vil fortsat være et attraktivt møde- og konferencested mellem skov og strand. Vores nye navn og logo skal imidlertid signalere, at vi også har rigtig meget at tilbyde gæster, der ønsker et hotelophold her på Djursland,” fortæller direktør Palle Jensen.
Efter en periode med coronarestriktioner og deraf følgende aflysninger af møder og vigende restriktioner, glæder salgs- og marketingchef Rikke Andersen sig over, at der igen er rift om at booke lokaler til møder og konferencer.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Hotel Koldingfjord oplever vækst i sommergæster
01-08-2025
-
Bakken forventer stærk afslutning på sæsonen
01-08-2025
-
Restaurant Flammen slår dørene op til ny restaurant i Hillerød til september
01-08-2025
-
Europæiske turister søger mening og mad i 2025
01-08-2025
-
Rox Resort åbner i november med internationale ambitioner
01-08-2025
-
Hansens Is starter akademi for unge på kanten
01-08-2025
-
Landmænd åbner markerne for miniferier i naturens navn
01-08-2025