Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Odenses første Madklubben-restaurant har været så stor en succes, at restaurantkædens ejer overtager fire nye lejemål, som skal gøres til to nye restauranter i henholdsvis Vintapperstræde og Slotsgade. Her kan odenseanerne se frem til et grill-koncept og et pizza-koncept, skriver Fyens.dk.

”Vi har fået en fantastisk modtagelse med den første Madklubben, og det har helt sikkert været altafgørende for, at vi nu tør trykke på knappen til de to næste. Når vi kommer til en ny by, har vi altid en ambition om, at vi skal åbne alle vores forskellige restauranter. Men det er ikke sikkert, at vi er dygtige nok, at byen er klar, eller at folk forelsker sig i os. Men vi krydser fingre – også her i Odense,” lyder det fra Anders Aagaard, som er manden bag restaurantkæden.

Læs hele historien her.

Madklubben forbedrer drift og bundlinje trods omkostningspres

Madklubben forbedrede både driftsresultat og bundlinje i 2025, men resultatet levede ikke op til ledelsens forventninger. Stigende løn- og lokaleomkostninger lagde pres på forretningen i et år med flere ændringer i restaurantporteføljen.

Odense godkender stor hoteludvidelse

Et flertal i Odense Byråd har sagt ja til en ny hotelfløj ved Odense Congress Center. Projektet skal styrke kapaciteten til konferencer og events.

Log ind