”Har du stærke holdninger til smagen i din burger? Kan du lide at møde til direktørtid? Så er du måske den, vi leder efter.” Sådan lyder det i et usædvanligt stillingsopslag på Jobindex fra den danske fastfoodkæde Sunset Boulevard lige nu, skriver Markedsføring.dk.
Stillingen beskrives som ’ekstremt tidsbegrænset’, og om selve opgaven hedder det: ’Som Smagsdirektør vil du skulle smage to varianter af vores næste Hereford limited edition. Efterfølgende skal du vælge, hvilken smagsvariant, vi skal lancere’.
Og det job er der tilsyneladende mange, der gerne vil have: Inden for den første time efter opslaget var kommet op, var der landet 55 ansøgninger – nu er tallet næsten 200, oplyser kæden.
”Det er en måde at få involvering og en masse gode inputs fra danskerne. Det gør markedsføringen levende og giver en masse gode learnings til os som organisation,” skriver Cathrine Florian Bang, Commercial Director, Sunset Boulevard, i en mail til Markedsføring.
SENESTE NYHEDSBREV
BRANCHENYHEDER
PRESSEKLIP
-
Ny krise truer: Direktør i HORESTA frygter hårdt 2023
07-02-2023
-
HORESTA: Hotel- og restaurationsbranchen mangler fortsat arbejdskraft
07-02-2023
-
Bæredygtighed vinder indpas i hotelbranchen
07-02-2023
-
Stor tilfredshed med restaurant: Flammen står skarpest i Herning
07-02-2023
-
Ny direktør til Alsik Hotel & Spa
07-02-2023
-
Rekordstort solcelleanlæg på taget af Bella Center
07-02-2023
-
Ibis Styles slår dørene op i København
07-02-2023
-
19-årig odenseaner vinder DM i Skills for kokkeelever
07-02-2023