Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Morten Kok sigter ikke længere efter en Michelin stjerne. I stedet lægger han nu kræfter i at tilbyde et gourmetophold. Det skriver Nordjyske.

”Vores ambitioner har altid været at være med i den nordjyske gastronomiske elite - og nu vil vi også være Aalborgs bedst bedømte overnatningssted”, siger Morten Nielsen.

Læs hele historien her.

Odense godkender stor hoteludvidelse

Et flertal i Odense Byråd har sagt ja til en ny hotelfløj ved Odense Congress Center. Projektet skal styrke kapaciteten til konferencer og events.

Log ind