Få indblik i, hvad der rører sig i hotel-, restaurant- og turismebranchen med dagens presseklip.

Rekom bliver snart den første danske barkæde til at runde 1 milliard kroner i omsætning til trods for, at Coronakrisen også har ramt kæden. Penge fra kapitalfonden muliggjorde dog opkøbet af andre nødlidende barer under krisen. Det skriver Politiken.

Rekoms 2025-plan siger, at koncernen om tre-fire år skal have 500 barer og natklubber, og de stiler efter at blive Nordeuropas største barkoncern.

Se også

Ny direktør på vej til Old Irish Pub

Stifterne Kristian Blak og Peder Blak træder ud af direktionen i Old Irish Pub. Advokat Anders Rubinstein overtager midlertidigt ledelsen, mens kæden søger en permanent administrerende direktør.

Ny app kan ændre alderskontrol og ID-tjek i branchen

Fra 3. juni kan gæster dokumentere alder og identitet direkte fra mobilen med den nye app AltID. Det kan få betydning for restauranter, barer, natklubber og hoteller, som fremover vil møde digitale aldersbeviser og ID-løsninger i hverdagen.

Log ind